کرونای عزیز! نه اشتباه شد... کرونای ملعون!
به تو سلام نمی کنم. حالت را هم نمی پرسم. چون بیش تر از آن چه فکرش را بکنی از تو متنفرم.
کسی که کار اشتباهی می کند، نباید انتظار رفتار نرمی را از دیگران داشته باشد. پس برایم مهم نیست اگر از لحن زننده ام خوشت نیاید. هر چه باشد تو کرونا هستی. بزرگ ترین جهانگرد تاریخ! و درحالی که مردم به سوراخ خانه هایشان خزیده و از ترس بیرون نمی آیند، تو در همه جای جهان می گردی، بستنی هایشان را می خوری و روی صندلی های مخمل انگشت می کشی.
زندگی اشرافی. خیلی دوستش داری؟
کرونا، به همان اندازه که خودت عجیب و ناشناخته ای، اسمت هم عجیب است. وقتی می شنوم کووید، یاد شخصیت های مرد در سریال های جِم می افتم.
از اسم معروفت که دیگر نگویم! کرونا! باعث می شود آدم تو را با یک زن اشتباه بگیرد. البته من که جنسیتت را نمی دانم. شاید زن باشی... یا.... در هر صورت برایت متاسفم. آن طور که از گفته ها بر می آید، تو عروسک خیمه شب بازی ای بیش تر نیستی. پس جنسیتت برای من چه اهمیتی دارد، عروسک آدم کش؟
البته بیا یک ذره هم نیمه ی پر لیوان را ببینیم.... می دانستی اگر تو نمی آمدی، ممکن بود هیچ وقت وبلاگ نویس نشوم؟ هیچ وقت انیمه نبینم و غول با شاخ و و دم پرینت گرفتن را نشکنم؟ بله جانم، تو در دایره ی اشتباهی ایستاده ای. ما آدم ها هر چقدر هم که در برابرت ناتوان باشیم، خوب بلدیم دایره ی درست را برای زندگی مان انتخاب کنیم. بعضی ها شروع کرده اند به نقاشی کشیدن. عده ای هم با کارهای کامپیوتری سرشان گرم است.  بعضی ها هم مثل من به بیان آمده اند.
 هر چه قدر که درموردش فکر کنی، می بینی به ازای هر خانواده ی داغ دار، یک انسان هنرمند را پرورش می دهی. تلویزیون کودکان را نشان می داد که با تبلت هایشان مهارت های جدید کسب می کنند. این خودش یک مزیت محسوب می شود، مگر نه؟
دیگر کافی است. باید بروم شیمی بخوانم. و به لطف تو، جزوه های پرینت گرفته هرکدام در جایی پخش شده.
باشد که رنگت روز به روز کم تر و جوهر وجودت ثانیه به ثانیه کم تر شود.

با نفرت: وایولت جِی آرونی که خانه نشینش کردی.


مرگ بر آموزش مجازی واسه دوازدهمی ها:/
خیلی واضح و مبرهن بود که به خاطر امتحانام اعصاب نداشتم:(
این قدر هم از نامه ام بدم امد که حاضر نیستم دوباره بخونمش:(


خیلی ممنون از فاطمه کریمی و بقیه ی کسانی که مرا در این چالش دعوت نموده اند! راستش یادم نیست کیا دعوتم کرده بودن:/
خودتون بیاید بگید تا اضافتون کنم.
و از اون جایی که تقریبا همتون این چالش رو نوشتین، یا حداقل دعوت شدین، ترجیح می دم کس خاصی رو دعوت نکنم. اما فکر کنم آقای امیر جادوگر، هلن پراسپرو و میس رایتر چالش رو انجام ندادن.
خب پس... شما سه نفر و هر کسی که چالش رو ننوشته دعوت هستین!