سلام!! (میکروفون را بررسی میکند)

این سوالات رو از توی اینترنت پیدا کردم. یه سری پرسش و پاسخ درمورد انیمه هاست. ولی اگه دوست داشته باشین، میتونین از همین سوالات استفاده کنین و فقط انیمیشن یا فیلم رو جایگزینش کنین:))

 

میدونم احتمالا کسی شرکت نمیکنه:/ ولی چندتا اسم میگم: نوبادی، عشق کتاب، آرتمیس، موچی، سین دال، زینب دمدمی، هلن، هیرای، آیسان، آقای آبی، کیدو، مائو :)))

و بقیه :)))

خب بریم سراغ سوالات!

 

اولین انیمه‌ای که دیدین چی بود؟
راستش یادم نمیاد. اون موقع که بچه بودم، یه شبکه به اسم 20 تی وی داشتیم. که هر روز ساعت پنج بعد از ظهر یه انیمیشن یا انیمه‌ی سینمایی می‌ذاست. فکر کنم پدرخوانده‌های توکیو و قلعه‌ی مترحک هاول جزء اولین انیمه‌های سینمایی بودن که دیدمشون. از توی سریالی ها هم سونیک ایکس رو دیدم XD بعدشم دیگری رو نصفه نیمه دیدم (که هنوزم کامل ندیدمش) و بعد، برای اولین بار نشستم و دفترچه‌ی مرگ رو تا آخر دیدم:))
 
اولین کراش انیمه‌ای تون رو بگین؟
من زیاد اهل کراش زدن و این بازیا نیستم... ولی لایت یاگامی از انیمه‌ی دفترچه‌ی مرگ واسم خیلی خفن بود! یه صورت گوگول مگولی، یه هوش افسانه‌ای و یه شخصیت خاکستری خفن! (البته فقط اولای داستان) 
 
انیمه‌ای هست که دوستش داشته باشین ولی امتیاز پایینی داشته باشه؟
راستش من انیمه‌ای که امیتازش زیر 7 باشه رو نمیبینم. ولی تاج گناه امتیاز 7 و خورده ای گرفته و به نظرم خیلی قشنگه! 
 
 
تصمیم دارین امسال چه انیمه‌هایی رو تماشا کنین؟
تا دلت بخواد انیمه‌ی نصفه رو دستمه.... ولی چندتا از اون هایی که اصلا ندیدم میگم: مبصر کلاس ما پیشخدمته، مارس هچون شیر می‌آید، ناکجا آباد موعود،شیطان کش، دروغ ت ودر آپریل:))
 
آزاردهنده‌ترین شخصیت انیمه‌ای که می‌شناسین کیه؟
ارن یائگر از اتک. و رین از انیمه‌ی جنگیر آبی. هردو خیلی پرخاشگر و فریاد کشن. چه خبره خب؟ :/
 
انیمه‌ی مورعلاقتون کدومه؟
کدگیاس!!!
 
کدوم انیمه رو هیچ وقت نمی‌خواین تماشا کنین؟
عاشقان شیطانی :/ ممکنه طراحی شخصیت‌هاش کیوت و باحال باشه؛ اما یکی از پایین‌ترین امتیازها رو در بین انیمه‌ها داره و محتوای عاشقانه و خون‌آشامیش هم کافیه تا منصرفم کنه.
 
یه انیمه نام ببرید که شدیدا با احساساستون بازی کرد؟
وایولت اورگاردن (دستمال من کجاست؟)
 
شخصیت انیمه‌ای زن مورد علاقتون کیه؟
کالن استادفیلد از کدگیاس خوبه... وینری از کیمیاگر تمام فلزی هم خوبه... خلاصه که، هر دو خوبن! نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم واقعا!
 
 
شخصیت انیمه‌ای مرد مورد علاقتون کیه؟
پرسیدن نداره که! لولوش لامبروژ. و بازم از انیمه‌ی کدگیاس. در رتبه‌ی بعدی هم شاهد ادوارد الریک و ویلیام جیمز موریارتی هستیم!
 
غم انگیز ترین صحنه‌ی مرگ توی کدوم انیمه اتفاق افتاد؟
وایولت اورگاردن غم‌انگیزترین انیمه‌ای بود که توی عمرم دیدم :((( با این که صحنه‌ی مرگ رو زیاد توش نشون نداده بود، اما همین که کل داستان بر اساس همین مرگ نوشته شده بود و پیش میرفت، باعث شد این انیمه به یکی از تحریک کننده های غدد اشکیم تبدیل بشه (ما غدد اشک داریم دیگه؟ درسته؟!)
 
 
 
کدوم انیمه بهترین صحنه‌های مبارزه‌ای رو داره؟
اتک آن تایتان:))) ولی کیمیاگر تمام فلزی هم دست کمی ازش نداره:)
 
 
یه نقل‌قول از انیمه‌ی موردعلاقتون بگین؟
 
نمی تونی دنیا رو تغییر بدی، مگر این که دست هات رو آلوده کنی 
 
لولوش
 
ترسناکه یکم... ولی عین واقعیه!!! مشابه این رو آرمین توی اتک هم گفته بود:)
 
تنها زمانی میتونی تغییری ایجاد کنی که انسانیتت رو کنار بذاری.
 
 
کدوم انیمه بهترین موسیقی رو داشت؟
تاج گناه:)) اصلا شخصیت دختر اصلیش یه خواننده‌ی فوق دوستداشتنی بود و آهنگ هاشم همه مال اگوییسته:))
 
 
دوست دارین با کدوم شخصیت انیمه‌ای برین خرید؟
وینری! وینری خیلی خوبه! یه حسی بهم میگه خیلی با حوصله اس و سلیقشم حرف نداره!
 
 
شخصیتی هست که دوست داشته باشی بکشیش؟
آمم... من قاتل نیستم ولی!!! (مات شدن و برق زدن عینک نداشته‌ام) 
نینا توی کدگیاس و آنی توی اتک رو دوست دارم خفه کنم:/
 
 
انیمه‌ای هست که هنوز نیومده و خیلی منتظرشین؟
بله هست! فصل دوم موریارتی وطن پرست و انیمه‌ی  Platinum end :)))
این دومی کاورش شدیدا جذبم کرد. اینجا
 
 
شخصیتی هست که دوست داشته باشین بیارنیش خونتون؟
خب... چیزه.... سباستین از انیمه‌ی خادم سیاه!!!  یه خدمتکار خفن که به ظاهرش میخوره مال یه رستوران 70000 ستاره باشه. و تازه، با قاشق چنگالم میجنگه! جل الخالق!!!
 
 
 
کلا متوجه شدین من زیاد انیمه ندیدم؟ XD
آخه فقط یه ساله به طور جدی رفتم تو کارش... بعد هم که درس و این جور کارا زیاد نذاشت همه چی رو کامل ببینم:(((
ولی انشااله بیشتر هم خواهم دید!